helgen som har varit

Hejhej! Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat så mycket här. Har inte haft tid eller ork, men nu tänkte jag iallafall slänga iväg ett inlägg.

I Fredags så var jag bara hemma, och hade film kväll med hela familjen. Vi såg en jätte bra fransk film, som jag verkligen rekommenderar vet dock inte vad den heter men den går på bio nu.

I lördags red jag ut med vår nya medryttare på Mulle. Vi red lilla slingan i snö storm men det var både roligt och mysigt. Jag red Chantique och hon var jätte lugn och fin. Efter stallet åkte vi hem och fixade oss och sedan åkte vi till kusinen Filip. Han och hans söta tjej Vera bjöd på lussefika och glögg osv, släkten och vänner var där också. Det var väldigt trevligt!:) Sedan åkte vi hem igen och åt middag. Jag gick och mötte Jylice och sedan fick vi skjus till Ella park? Hon, jag och Fanny skulle ha en tjejkväll hos Fanny. Vi hade det väldigt mysigt! massor med prat och skratt!
Efter att vi hade varit där så skulle Fanny vidare och jag och Jylice åkte hem till några killar som går i våran klass. Vi gjorde inte så mycket, det var sent och vi var trötta så vi drog haha! Sedan kom vi hem och somnade direkt!



Idag vaknade vi sent, det var så skönt med sovmorgon. Vi gick upp och åt frukost, duscha, sminkade och pratade en massa. Sedan åkte Jylice hem och jag och pappa åkte och köpte en fin julgran. Så idag har vi alltså julpyntat, vilket känns väldigt skönt tycker jag! Mycket mysigare.

Efter allt pyntande så åkte jag, diddi och Eric till stallet. Emma hade ridit Chantique så jag hade bara Mulligan. Jag lindade hans ben med vitabenlindor och använde mig utav gramanen, vi red alltså dressyr i fina ridhuset. Han var jätte duktig och fin! Han gör verkligen framsteg! Efter passet vart han jätte svettigt, hihi.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0