jullov

Hejhej! Nu har jag äntligen lov! åååh vad jag har sett fram emot detta. Det kommer bli så galet skönt att få vara ledig.

Just nu så är jag hemma och kollar på tv. Mormor kommer snart och hämtar mig så jag kan vara i stallet, mys!

Idag när jag hade varit på min skolavslutning så gick jag hem till Jylice men sen åkte jag hem. När jag satt på bussen så kom jag på att diddi skulle ha lagt ut nycklarna till mig (då hon har mina för att hon har slarvat bort sina egna) men det hade hon inte gjort, såklart! så jag vart jätte sur. Men sen lyckades jag få upp hennes fönster som inte var helt stängt och klättra in. Haha, herregud! Sen ringde pappa mig och sa att grannen hade ringt honom och sagt att det är en inbrottstjuv som försöker ta sig in i fönstret haha! det var alltså jag som försökte komma upp på något sätt med baken rätt upp i vädret. haha!


Såg ut så här idag:) kram så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0