Måndag

Hejhej! Hoppas allt är bra med er?:) Idag fick pappa och diddi åka till stallet för att ta hand om Mulligan för jag behövde plugga en massa.... Så hela kvällen har jag pluggat med mamma, segt! 

Imorgon är det skola som vanligt, sedan åker jag till stallet och ska rida Mulligan:). Sedan har jag inga planer, kommer nog behöva plugga imorgon också..:/. Just nu ligger jag och kollar på tv med familjen, har så ont i magen!! Har ätit så j*vla mycket mat haha! ligger i typ matkoma. Eftersom att det inte finns något bra på tv så tänkte vi sätta på en film och ha myskväll:) vet dock inte vilken film det blir. 
I lördags så åkte vi iväg på en KM dressyr på Täby ryttarcenter. Jag tävlade en klass i LB:1 och Emma en klass i LB:1 också. Jag var så himla nervös, så det vart lite slarv fel. Fick inte så himla bra poäng, men vi tyckte att det var en ganska så hård domare och så var det en SM ponny med. För Emma gick det ungefär samma, hon fick något poäng mer, så det var ju kul:) Det var 2 placeringar och hon kom 3a. Chantique var så duktig och lugn♥. 
 
I söndags hade vi invigning i vårt fina ridhus. Vi sålde massor med gofika och lotterier. Det vart så himla lyckat!:)
Dem från gården kom och prata och var så snälla, vi hade kadrilj och luciatåg. Jag var med på luciatåget med Mulligan och vi var tomtar, Mulligan var så otroligt söööt!:D

Kommentarer
Postat av: Lena

Så söt han är!

2012-12-18 @ 09:57:25
Postat av: Mamma

Utan träning sedan september så får Du nog känna dig nöjd😉Ni var jätte duktiga alla tre☺Kram

2012-12-28 @ 20:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0