Första snön

Hejhej! Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat något. Jag har haft väldigt mycket att tänka på och har faktiskt inte mått bra. Men nu ska jag verkligen ta tag i mig själv och bara tänka på mig! För det behöver jag. 
Självklart så ska jag ju inte sluta tänka på er andra, men när jag är här hemma så måste jag bara tänka på mig själv, för att enbart må bra. 
 
Igår var jag hemma från skolan, passade på att göra det lite fint här hemma med adventspynt, mamma jobbade hemifrån då hon hade opererat bort ett stift från foten (operationen gick jätte bra). Så vi passade helt enkelt på att vara med varandra då vi inte längre är med varandra i stallet....
 
Idag gick jag till skolan som vanligt men hade ändå en rätt så skön dag dock. När jag kom hem åkte jag nästan direkt till stallet. Hovslagaren kom idag och satter på broddar och snöskor.. haha snacka om bra timing?;) Red kyrkrundan barbacka på Mulligan, till sällskap hade jag med mig Elin och Karin:) Vart en jätte mysig skritt tur:). 
 
Nu ska jag kolla på nya batman filmen med pappa, mamma jobbar kväll och diddi är hos Eric. 
Hörs imorgon, kram
Mitt rum↑
Diddis rum↑
 
Haha, märks att vi gillar rosa hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0