Mysigt i skogen med Mulle

Hejhej! Var hemma idag med, gjorde inte direkt mycket kollade på Jersey Shore hehe. Passade på att åka till stallet när det var ljust ute.
 
Emma hade Chantique idag så jag behövde bara ta hand om Mulligan. Passade på att rida slingan då det var ljust. Han skötte sig utmärkt:). Det var en mysig ridtur, bara han och jag. Älskar mina hästar! Dem är mina bästa vänner! När man som mest behöver dem så finns dem alltid där♥ 
 

Nu sitter jag i soffan och väntar på att maten ska bli klar hihi. Pappa har gjort kyckling med klyftpotatis och sweetchilisås. ikväll är det bara pappa, jag och diddi hemma för mamma jobbar kväll, men hon kommer nog hem runt 22 någongång:). Hörs sen, byebye..
Bilderna är från i sommras i deras härliga hage som är utanför vår stuga. 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilka underbara Singöbilder!//Kramis mormor

2012-11-22 @ 14:27:36
Postat av: (skrivet av mamma)

När man ser dem härliga sommarbilderna så känns det ju ändå som att man vill ta ut hästarna till Singö nästa sommar också...men vi få väl se hur vi gör, det är ju lite pyssel med att bygga hagar och så. Fast det är ju mysigt!!

2012-11-24 @ 13:24:17
URL: http://heedberg.blogg.se
Postat av: (skrivet av mamma)

Ja det är allt riktiga vänner <3 Puss /Mamma

2012-11-24 @ 13:26:09
URL: http://heedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0