Premiär i ridhuset

Hejhej! Hoppas allt är bra med er, med mig är det bra har lite ont i huvudet bara. Sitter just nu i soffan men funderar på att gå och lägga mig och kolla på Jersey shore? Idag var det TVD också, och det var sååååååå awesome!!!
 
Red för första gången idag i ridhuset! vilken känsla det var, det var magiskt! Frida hade Mulligan så jag red igenom Chantique. Helt fantstiskt. 
 
Imorgon jobbar pappa så jag och mamma och diddi ska göra det lite fint här hemma med lite adventspynt, baka lussebullar och dricka glögg:D. Sedan åker vi till stallet och pyntar där med alla:) Det ska bli mysigt. Ska också rida hästarna i fina ridhuset. På söndag ska jag, Greta och Ebba åka till gloden, det kommer bli fett!!;). 
 
En snabb video från passert idag kommer. 
 
Ian Somerhalder från The vampire diaries får stå för bilden. 
-Sure babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0